Cartoon overzicht

Zo nu en dan breid ik mijn “cartoon collectie” uit, om het zo maar even te noemen. Met behulp van photoshop en een basis border collie template wil ik 1 afbeelding maken met daarin zo goed als alle kleuren en combinaties. Uiteraard is dit ook weer aardig wat werk, dus zo nu en dan zal ik een nieuwere (grotere) versie uploaden 🙂

De vier basis kleuren in combinatie met merle en driekleur

De vier basis kleuren in combinatie met merle en driekleur

De “basis”  heb ik niet zelf gemaakt, die komt van Canidae-Mayhem op DeviantArt. Ik heb daar toestemming voor. Dus ja de borders hebben een beetje een Aussie gehalte 😉 Het gaat echt puur even om de kleuren en benamingen en dus niet zo zeer om de bouw 🙂

Leave a Reply

