Compleet!

Geloof het of niet maar alle geplande aftekeningen en kleuren staan online!

Gisteren is zadel patroon toegevoegd en daarmee zijn nu alle pagina’s aangemaakt 🙂

Ondertussen gaan we vrolijk verder. Zo heb ik de pagina links toegevoegd met verwijzingen naar websites waar ik mijn info vandaan gehaald heb (er staan nog maar een paar links op, de rest volgt later 😉 )

Op de planning staat voor nu een pagina met voorbeelden waarbij de genetica uitgelegd wordt op basis van specifieke honden en hun stamboom. Ook ben ik nog bezig met het “cartoonifyen” van de kleuren in 1 groot overzicht.

Kortom we zijn nog niet klaar!

Sta ook niet heel erg verbaasd te kijken als er opeens dingen veranderd zijn in de tekst. Zo heb ik “red merle” toch maar overal vervangen voor “chocolate merle” (behalve dan in de voorbeeldfoto’s dat was me even te veel werk). Dit omdat de term red bedoelt is voor Australisch rood (ee-red) en omdat ee-red ook in combinatie met merle mogelijk is (al is dit wel af te raden trouwens omdat je het haast niet kunt herkennen) hebben we het vanaf nu dus echt alleen nog maar over chocolate merle (en daarmee worden dus de merles bedoelt met een bruine basis, voorheen “red merle”).

Omdat mensen moeite lijken te hebben om met mij in contact te komen staat vanaf nu het e-mail adres in de sidebar en in de footer van de website.

En dat was het geloof ik even wat betreft updates 🙂 Veel plezier vanavond met Nederland – Argentinië ! 😀

Leave a Reply

