Het werk wordt beloond!

Ondanks dat deze website het slecht doet in Google (ik kan helaas weinig aan mijn Search Engine Optimalisation doen zolang de site gratis is) wordt hij toch goed bekeken:

Worldwide views

De bezoekers van deze site tot nu toe komen toch wel uit bijna alle hoeken van de wereld!

En dat terwijl alle tekst in het Nederlands is 😉 To translate or not to translate? Voorlopig maar niet, er is toch geen widget die dat makkelijk maakt zolang ik niet voor mijn site betaal. Lang leve de gratis online WordPress versie! Tot nu volstaat het zo prima 🙂

Toch wel fijn om te zien dat al die uren die ik er in stop niet voor niets zijn, en dat er ook echt mensen zijn die de site gebruiken.

2 thoughts on “Het werk wordt beloond!

    • Actually I’m not using any SEO currently as WordPress is not allowing this feature for free blogs 🙂 So all this traffic is without SEO. I have however connected my blog to Facebook, which seems to generate most of the traffic.

      SEO would tremendously increase the traffic though, but then I’d need to start paying for my website, not sure if that’s worth it yet as it won’t generate any profits for me what so ever as the website is purely informational…

Leave a Reply

