Brindle

Brindle toegevoegd

Brindle is nu ook toegevoegd aan de aftekeningen. Wel ben ik nog hard op zoek naar honden die een andere basiskleur hebben dan “gewoon” zwart (dus bruin, blauw of lilac brindle en merles). Ik ben me er heel goed van bewust dat deze er bijna niet zijn, maar mocht je er eentje kennen, laat het dan weten! Ik ben ook opzoek naar extra brindle driekleurtjes. Mocht je zo’n hond hebben of kennen, stuur dan een mail naar bordercolliecolors@gmail.com

Hier twee van de mooie brindle voorbeelden die ik wel al heb:

Brindle-4 Brindle-3

Leave a Reply

